Geoblog.pl    sawcia    Podróże    Witam wszystkich :)    Witam wszystkich :)

Witam wszystkich :)

Holandia
Holandia, Rotterdam

Na Geoblogu jestem dość krótko (5 miesięcy), ale dopiero teraz zdecydowałam się rozpocząć swoje zapiski. Do tej pory raczej czytałam Wasze reportaże i jakoś trudno było mi się zmobilizować do prowadzenia tego bloga. Chociaż nie mam tak bogatych doświadczeń podróżniczych to z chęcią podzielę się swoimi wspomnieniami i wrażeniami z moich własnych podróży. Niektóre zapiski będą aktualne, ale pewnie też opiszę swoje podróże, które są już tylko miłym wspomnieniem.
Parę słów o mnie - chociaż trudno jest pisać o sobie, to z pewnością mogę napisać, że jestem:
1. entuzjastką podróży oraz ich organizacji – kończąc jedną podróż już wiem gdzie będzie następna
2. amatorem fotografii – zawsze pragnąca robić dobre zdjęcia, ale szybko rezygnująca z tego pomysłu
3. pochłaniaczem książek – o ile jest chwila wolnego czasu
4. zapaleńcem zajęć aerobowych – energetyzująca zumba sprawia, że dzień kończy się radośniej

zula - 2013-01-16 20:24
...powodzenia na blogu i czekam na relacje .
Poczytam , popatrzę na zdjęcia , dodam komentarz a dzisiaj pozdrawiam .

BoRa
BoRa - 2013-01-16 21:54
O jakie ładne powitanie!
Witam i ja. :-)
Z tego co piszesz, to jesteś idealną podróżniczką i blogowiczką.
Opisuj i wstawiaj zdjęcia a ja będę czytać, a jeśli będziesz mieć jakieś pytania, napisz wiadomość, chętnie pomogę.
pozdrawiam,
BoRa

Mario
Mario - 2013-01-17 01:15
Bardzo się cieszę że przybędzie NAM jeszcze jedna Entuzjastyczna Podróżniczka i pasjonatka Fotografii... obie te pasje idą doskonale w Parze

Witamy i Pozdrawiamy
Mario i Mario

LG
LG - 2013-01-17 08:39
Juz sama lokalizacja wypadowa wyglada ciekawie, wiele ciekawych lokalizacji w poblizu. Powodzenia

mirka66 - 2013-01-17 12:51
Witam rowniez na Geoblogu.
Nie przejmuj sie pisaniem relacji z podrozy.Jak nie ma czasu to sie nie pisze.Ale przyjdzie taki dzien ,ze natknie cie Wena Tworcza i opiszesz wszystko co chcesz.Wstawiaj zdjecia,a potem ........pisz.
Ja tak robie jak nie mam chwili na pisanie.Pewnie Zula i BoRa beda na mnie zle,ze sa tylko zdjecia w niektorych moich relacjach i nie ma opisow ,ale naprawde nie mam wolnej chwili.Juz nie obiecuje kiedy napisze bo nie wiem.
Pytaj o co chcesz.Zawsze sluze pomoca.Pozdrawiam i zapraszam tez do siebie.

sawcia
sawcia - 2013-01-17 13:29
Dziękuję Wszystkim za serdeczne i mobilizujące komentarze.

Mirko66, coś wiem o braku czasu - od roku zbierałam się do założenia bloga i rozpoczęcia pisania :) W końcu się udało i mam nadzieję, że relacjonowanie moich podróży będzie sprawiało mi wiele radości :)

BPE
BPE - 2013-01-17 16:21
witamy.....uważaj - geoblog uzaleznia :-)))

zwiedziła 1.5% świata (3 państwa)